۲ پاسخ

شما کدوم بیمارستان زایمان کردی
من لنگه ام دکتر خودم بندره با این اوضاع نمیدونم بیام بندر برای زایمان یابرم یه شهر دیگه

میگن رفلاکس تشدید میکنه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی