خانما تو پهلوم مثل نبض میزنع چرا

۳ پاسخ

حالت نبض بزنه یعنی نی نی تون پسره

ماشالله سحرخیزا.احتمالا سکسکه اس

فک کنم نینی سکسکه میکنه

سوال های مرتبط