خانم کنار نافم مثل نبض میزنع می‌تونه بچه باشه

۶ پاسخ

بچه هست منم مثل شما هستم

مرسی گلم خداروشکر

احتمالا
من سمت راست بالای واژنم حس عجیبی دارم شبيه نبضه انگار
نمیدونم چیه

اره ديگه خودشه

آخه فداش بشم من مرسی خواهر انشالا نی نی تو به سلامتی بغل بگیری

بله بچه هستش برای منم همین بود از ۱۵ هفتگی به بعد متوجه نبض شدم

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی