سلام برای آزمایشای بارداری باید ناشتا باشیم

۷ پاسخ

درخواست دوستی میدین

بله باید ناشتا باشی

بله ناشتایی میخواد ازمایش تیرویید هم مینویسن همیشه ناشتایی میخواد

برای تعیین بارداری ناشتا لازم نیس ولی برا بقیشون اره

من رفتم ازمایش های اولیه بارداری گفت باید ناشتا باشم چون آزمایش ادرار هم داشت.

سلام نه

خیر.

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری