سلام مامانا به نظرتون اولین سونو رو ۶ هفتگی بدم یا ۸ هفتگی ؟
خیلی گیج شدم

۱۰ پاسخ

سلام میگم برا کسی پیش اومده عدد بتا ۵ باشه بعد ۴۸ ساعت بره بالا آخه دکترم میگه داروهات ادامه بده یعنی امیدی هست ؟

۶ هفتگی زوده میترسوننت
۸ یا ۷ هفتگی بری بهتره
من خودم گذاشتم ۷ هفته و ۴ روز برم

۸ هفته بده

8هفتگی خیلی بهتره

مرسی دوستان 🫶🏻

اگر مشکلی نداری لکه بینی نداری ۸ هفته برو

۸ هفته بعضی از جنین ها زودترو بعضیا دیرتر قلبشون تشکیل میشه زود بری الکی هزینه سونوگرافی دادی و استرس میگیری ۸ هفته خوبه

۸ هفتگی
۶ هفتگی زوده

از ۶ هفتگی میتونی بری ولی شاید زود باشه و قلب تشکیل نشده باشه ، ببین دکترت چی میگه
من خودم ۶ هفته و ۳ روز بودم

سلام ۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان پسملی مامان پسملی هفته بیست‌ویکم بارداری