ببین منم داشتم بنداشو باید شل کنی
ببین اون بندهاشو بکش بالاتاب حالت درازکش میشه بهتره
یه پتو بنداز داخلش بهتر میشه من این کار رو می کنم
زوده نذار
امگار نشسته.
بذار 6 ،7 ماه ب بالا
لبین چ خوب خابیده تازه اخممکرده😂😂
حس میکنم گردنش درد میگیره🫡🥹
آره منم میزلرمش فک میکنم گردنش درد میگیره
برای نوزاد مناسب نیست
اما من از ۸ماهگی تا ۱سال و نیمگی دخترم داخلش میخوابید خیلی خوب بود
اگ راحت نبود انقد حال نمیکردن توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.