حس میکنم تاب ریلکسی اصلا راحت نیس برا نوزاد

تصویر
۹ پاسخ

ببین منم داشتم بنداشو باید شل کنی

ببین اون بندهاشو بکش بالاتاب حالت درازکش میشه بهتره

یه پتو بنداز داخلش بهتر میشه من این کار رو می کنم

زوده نذار
امگار نشسته.
بذار 6 ،7 ماه ب بالا

لبین چ خوب خابیده تازه اخمم‌کرده😂😂

حس میکنم گردنش درد میگیره🫡🥹

آره منم میزلرمش فک میکنم گردنش درد میگیره

برای نوزاد مناسب نیست
اما من از ۸ماهگی تا ۱سال و نیمگی دخترم داخلش میخوابید خیلی خوب بود

اگ راحت نبود انقد حال نمیکردن توش

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی