۱۵ پاسخ

عزیزم شماهم میخاستی طبیعی زایمان کنی؟؟؟
من حس میکنم شکمم اومده پایین وقتی تکون میخوره تیر میکشه مثانم شما اینجوری نمیشی؟؟؟

دارو خونه

اصلا بدرد نمیخورن من گرفتم خیلی چرت بود یه مدل گرفتم شورت مخصوص قاعدگی جلو و عقبش از داخل پلاستیکیه عالی البته پارچه ای که داخلش اینجوری خیلی راضی بودم

من زایمان قبلیم چند روز اول و شورتایی ک تو بارداریم استفاده کرده بودم و استفاده کردم و انداختم دور توی بیمارستانم خودشون یکبار مصرف میدادن

از داروخونه بگیر 5 تایی هر بسته من 3 تا بسته مصرف کردم خیلی خوبه میندازی دور

خیلی بده نگیریا الکیه

داروخانه ها دارن
اسمش سرجی فیکس هستش

داروخونه گرفتم من

ببین خیلی خوبه
خود بیمارستان بهت تا دلت بخواد میده

من برای زایمان اول خریدم بدرد نمیخوره بنظرم شورت های نخی بهتره

خوب نیس اصلا به من تو زایشگاه گفتن شورتکس استفاده کن
با یکبار مصرف اصلا راحت نبودم

خواستم لباس زیر بخرم ازتیمچه داشت خانمه ولی خیلی نازک وبد نخوره

ماماهمراه به من گفت لازم نیست
ازهمین پوشک بچه ها بخر با شورتای مامان دوز که قسمت رانش کش داره، یا شورتکسای قدیمی

من از داروخانه گرفتم

از داروخانه

سوال های مرتبط

مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی