من مردم براش 😢 تازه یاد گرفته دستشو بگیره بلند شه

تصویر
۶ پاسخ

عزییزززم

سلام عزیزم شما از اون تاب ها استفاده میکنی ایمنه؟ از کی میشه گذاشت توی تاب

عجب بچه هاتون رو دور تندن پسر تنبل من ۳بار غلت زد دیگ ن الان میزارمش کم کم بشینه
خداحفظش کنه❤️

ماشااللع بهش😍❤️😊
دخترمن ۵ماه ونیمه هنو مستقل غلت نمیزنه بایذ به پهلو بذارمش بعد غلت بزنه😔یکم نگرانم

از کی چهاردست پا میره؟

🥰🥰🥰

سوال های مرتبط