مامانای باردار شما از کی گشنتون شد.

۸ پاسخ

من از ضعف زیاد و خوردن زیادی فهمیدم ۴ هفته باردارم

من از ۶ هفته حالت تهوع شروع شد از اونطرفم به شدت اشتهام زیاد شده

تقریبا از همون اول

از همون اول 😃😅

تا الان اصلا اشتها ندارم یعنی ی روز کامل چیزی نخورم اشتها ندارم

از ۶ هفته🫤ب طرز عجیبیییی

من کلا آدم کم غذایی بودم از وقتی باردارم خودم تعجب میکنم تند تند گشنم میشه

از 6 هفته

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد