خانوما این شربت سفیکسیم میشه به بچم بدم؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من زيترومكس دادم
اره اينم مي شه داد

نمیدونم من ک اینو ندادم گلم نوزادا کلا خیلی حساسن اول با دکتر مشورت کن دسترسی نداری از دکتر داروساز داروخونه بپرس اونام علم شون رو دارن جونم

باید حتما دکتر بگه

من برای درد گلو و و گوشش سفالکسین ۱۲۵ میدم.

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی