طبیعی شما یا سز
اگه سزی که ایشالله بری بسلامت ولی طبیعی دقیق معلوم نمیشه که حتما همون ۱۹ زایمان میکنیم یانه من که ۲۸ زده ولی از الان درد دارم زیاد و فقط میخوام تموم بش نه ترسی دارم نه هیچی فقط بیاد خسته شدم
من ۱۸ وقت سزارین دارم خیلی هم استرس دارم🥺
منم پناه قشنگمو قراره بیستم ب دنیا بیارم سزارینی ام هستم🥹
من سزارینم۲۷بهمنه
۲۰ نوبت دارم
استرس
استرس
استرس
من ولی هیچ حسی به زایمان ندارم
من زده ۱۷ بهمن تا ببینم😐😂
من قرار بود زایمان کنم دیگه بخاطری اب دور جنین زیاد گفت جمعه برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.