۶ پاسخ

صفر یک بسته بخر ،
سایز یک تا وزن بچه پنج کیلو بشه استفاده میشه چهار بسته چهل تایی بخر،
سایز سه بیشتر استفاده میشه سایز سه زیاد بخر

صفر برای بچه نارس هستش نیاز نیست آدم بگیره وقتی بچه نرماله، ۱ خریدم ۴ تا بسته ، ۲ تا ۲ ، ۲ تا ۳ ، ۴ تا بسته هم ۴ گرفتم من گفتم اینا باشه دیگه

اع چ خوب

من چند روز پیش یدونه ۰ خریدم با ۲ تا سایز ۱ .قیمت قبل بود

من ۱ خرید ۲۲۰ ۲خریدم ۳۵۰ صفر هم ۱۲۰ صفر یه بسته بیشتر استفاده نمیشه

از سایز صفر و یک زیاد نگیر
از صفر یکی بگیر.از ۱ دوتا
دنیا اومدنی دستت میاد
ی عالم‌میخری بعد رو دستت میمونه نمیدونی چیکار کنی حیفه

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری