۴ پاسخ

من تو سوپش میریزم یا کته درست میکنم گوشت رو قلقلی میکنم با برنج می‌زارم بپزه اینو تو تاپیکم گذاشتم

دمپخت همه موادتو بابهم میریزی دمپختی میشه دیروز درست کردم براش

کتلت درست میکنم کباب تابه ای .واویشکا..کوفته .ماکارانی

من دیروز با گوشت چرخ کرده براش قرمه سبزی گذاشتم برنجشم گذاشتم نرم نرم شد خیلی دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان مهدیار و مهیار مامان مهدیار و مهیار ۱۱ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی