بنظرتون آب نارنج و نمک بخورم بده واسه بچه؟؟؟

۱۲ پاسخ

سلام، کم بخور بد نیست، من ویارم ترشی بود پسر داشتم 🤗

زیاد نخور در حد رفع ویارت من سر بارداری اولم میخوردم نمک زیاد میزدم ولی فشارم بالا بود دکتر رفتنی میگفت فشارت بالاست خوب نیست

ویار من بود اولای بارداری ولی خوردنی فشارم میافتاد🥴

نه بخور
من کلی ابغوره میخوردم
وای دهنم اب افتاد 😋😋😋

مراقب فشارت باش

منم خیلی خوردم

مراقب فشارت باش بالا پایین نشه

حالامن عاشق سالادشیرازی باآبلیموشدم🫠

اخ گفتی دلم خواست🥹
خداروشکر دارم اب نارنج😂😂

نه ولی مراقب فشارت باش

بد نیس فقط شکم خالی نخور زیاد هم نخور ک ضعف کنی یا معده ات اذیت بشه

نه منم اولش فقط اب نارنج میخوردم ویارم بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری