۹ پاسخ

اره میگن شده ۷۰۰
من از حالا دارم میخرم انبار میکنم
یه آشنایی هست برام ازکارخونه مارک مای بیبی میاره بسته۱۵۰تایی میاره ۱/۸۰۰

من بَبَم میگیرم ۳۱۵ فعلا که قیمت اینو زیاد نکردن

690 مولفیکس
اما من اصفهان رو زیر و رو کردم 350 گیر اوردم 7 تا خریدم
تازه میگفت جدید که میاد 690 بیشتررره

والا من دیشب صفر بزرگ با دستمالش خریدم ۲۴۰

سلام من دیروز سایز یک ۲۰تاییگرفتم۱۸۰

من این پولی که دولت ریخت همه رو پوشاک خریدم تا بعد عید از جیش بگیرم

ولی دیدم تو اسنپ پوشک مرسی ۳۹۸!خریدگ

مای بی بی شورتی شده۷۰۰

۶۵۰شده

سوال های مرتبط

مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۲ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد