واقعا خدانگذره ازشون آدم نمیدونه به چی فکر کنه بشینه به مواد خوراکی فک کنه ک روز میشماره میره بالا یا به شوینده جات ک وحشتناک قیمتاش یهو بردن بالا
یا بشینه ذوق کنه ک قراره بچه بدنیا بیاره توی این گرونی بدبختی
الهی آمین
قیمتشون چند شده؟
بعد طرح یسنا مادران باردار و شیر ده و سو تغذیه و فلان نفری ۶۵۰😂😂کاش اونم مسعولامون برا بچهاشون خرج کنن
من امروز رفتم بخرم مولفیکس و مایبیبی ۷۰۰ بود ببم خریدم ۳۴ عددی شماره ۴ ۳۰۰ دوتا خریدم دوتا موجود بود خرید قدیمشون بود میگفت بعد عید میشه ۱۳۰۰ مغازه دار آشنامون هم بود
مولفیکس کسی نخریده ببینیم ۱ چنده
بچه های من شیر به شیر شدن
برا بچه اولم میگیریم ۷۰۰ خورده ایی
دومی فک کنم به یه تومن اینا برسه
من امروز ۳ بسته خریدم مای بی بی ۳۶۰ و بمبم ۳۱۴ داروخانه زیر ۶۰۰ نبودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.