قطره آهن لیپوزیفر آبی مامانا خوبه

۵ پاسخ

یه مدت به پسرم میدادم خوب بود ولی یبوست میشد عوض کردم دیگه

اره
منم میدم خیلی خوبه
هم خوش طعم برای بچه ها هم دز آهنش مناسبه
هم دندون سیاه نمیکنه

اره منم میدم به پسرم خیلی خوبه

اره من از اول دادم دندونم سیاه نکرده

من همیشه میدم عالی بوده ،دندون کیان سیاه هم نمیشه .امشب خریدم ۲۰۹هزار ت

سوال های مرتبط

مامان زینت 🦋🦋 مامان زینت 🦋🦋 ۲ سالگی
مامان ملکا مامان ملکا ۲ سالگی