یه مدت به پسرم میدادم خوب بود ولی یبوست میشد عوض کردم دیگه
اره
منم میدم خیلی خوبه
هم خوش طعم برای بچه ها هم دز آهنش مناسبه
هم دندون سیاه نمیکنه
اره منم میدم به پسرم خیلی خوبه
اره من از اول دادم دندونم سیاه نکرده
من همیشه میدم عالی بوده ،دندون کیان سیاه هم نمیشه .امشب خریدم ۲۰۹هزار ت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.