با بچه ۱۸ ماهه چ شغلی میتونم داشته باشم 😓

۱۲ پاسخ

مادری
هیچ کاری از مادری برای بچه ات بهتر نیست

خانه داری کوزتی بشور بساب مُفدَالذینَ
🙄🙄🙄

سلام مامانای عزیز که دنبال کار داخل منزل هستید بیاین کنار خودم باهم همکار شیم از صفر تا صد کنارتون هستم و همه اطلاعات در اختیارتون میذارم . داخل خونه بهترین درآمد داره با تایم کاری کم ک دست خودتونه میخای راهنماییت کنم بهم پیام بده تا بیشتر در موردش صحبت کنیم

انلاین شاپ

به نظرم بتونی دو کاری کنی یا آنلاین شاپ خیلی خوبه
مثلا کار در منزل مثل ترجمه تایپ کردن
یا مثلاً فروش اکسسوری و .... که البته طول می‌کشه تا بهت اعتماد کنن

اگه کسی هست بچتو نگه داره ک هرکاری میتونی اگه کسی نیس هیچ فقط مادری

من کافینت انلاین دارم

من ی مدت تو کفاشی بودم
ولی خب مادرم هوای پسرم و داشت و نگه داری میکرد

اگه خانواده حمایت میکنن ،منشی ،فروشگاه

فعلا هیچی خیلی کوچیکه

راستی از شوهرت خبر گرفتی

هیچی عزیزم😞

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی
مامان دانیال و دیار مامان دانیال و دیار ۲ سالگی