خانما انار تا کدوم ماه هست؟

۸ پاسخ

فکر میکنم دیگه اخراش باشه تو اسفند خیییلی کم میشه

ما ساوه باغ داریم آذر دیگه میچینن چون روی درخت بمونه سرما میزنه خراب میکنه

خیلی‌باشه‌تا‌اسفند

الآنم خوب نیستن دیگه

اونایی ک هم الان هم اصن دیگ ب دردنمیخورن
خیلی کم پیدامیشه ک خوب باشه و قرمز

فکر میکنم تا اسفند باشه

بنطرم هنوز هست
اما پوستشون خشک شده دیگه
میگن زیر چوب نکه میدارن
نمیدونم
پدرشوهر خواهرم ایطوری میگه

الان که بازار پره همه نوع میوه هم هست .

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی