بچه ها به نظرتون الان انار هست؟

۱۰ پاسخ

اره من دیروز رفتم میوه فروشی بود

هس ولی بدرد نمیخوره

فکر میکنم باشه تو تره بارای بزرگ

هایپراستار فکر میکنم داشته باشه

هایپرمیوه هایی که میوه استوایی و نوبرانه میارن دارن

اب انار هست تو ابمیوه فروشیا

من دوسه هفته پیش گرفته بودم الانو نمیدونم

اره.

من پیدا نکردم نیست من مامانم همش میگفت فریز کن نکردم حالا رفت تا پاییزه...بگرد شاید حالا باشه

اره عزیزم فکر کنم میوه تربار داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آبجی جون مامان آبجی جون هفته سی‌ام بارداری