سلام بچه ها میگم ک انار مشکلی داره بخورم؟

۱۰ پاسخ

نه خیلیم خوبه

آخه دکترم گفته نخور منم دلم خیلی میخواد بخورم

نه خیلی هم خوبه اما کلا تو خوردن هیچی زیاده روی نکنی بهتره

انار عالیه،خوردنشم خیلی توصیه شده

🤐🤐🫠🫠🫠

انار ک عالیع

نه اصلا خیلی هم مفیده

ن اتفاقا خوبم هس

🤔🤔🤔🤔

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان اهورا👼🏻🩵 مامان اهورا👼🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیستم بارداری
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری