بچه ها رب انار قاعده اوره بخورم؟

۸ پاسخ

تو همین گهواره هفته های قبل پیام مشاور نوشته بود مفیده اما زیاده روی نکن

نه خپبه تهوع رو‌کم هم میکنه

نه عزیزم من زیاد خوردم هیچی نمیشه فقط هر دفعه میخوری زیاده روی نکن یکمم گرمه طبعش

بخور کی همچین حرفا میزنه اخه؟؟اتفاقا خوبه من برا تهوعم میخورم

نه گلم

من تا الان خیلییی رب انار خوردم

نه بخور هیچی نمیشه

نوشتی هفته۱۷بارداری

سوال های مرتبط

مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وششم بارداری