سلام بچه ها میگم باقالی ضرره بپزم بخورم

۱۰ پاسخ

بیماری فاویسم کاملا ژنتیکی هست و هیج ارتباطی با مصرف باقالی نداره
راحت بخور و لذت ببر

میگن اره
ولی من چندباری تو غذا بوده خوردم چیزی نشده

اگر باقلایی هستید نخورید.کلا یه دفعه میبینی بچه بگیره.

بچت فاویسم میگیره خدایی نکرده نخور اصلا

سوال منم هست
بچه از کس باقاله ای میشه ؟ توو شکم ؟

چندتابخور عیب ندارع

اینقدر هوس کردم ولی میگن خوب نیست نخوردم

کم بخور

هوس کردی یه خورده بخور این کع هر روز بخوری خوب نیست

میگن خوب نیست من که چند وقته هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری