سلام مامانا
سالاد الویه بخورم یا ضرره

۷ پاسخ

اگه کالباس داره نخور و سسش خانگی نباشه

من این دو روزه هوس کردم و میخورم، هرچیزی زیادش خوب نیس تا وقتی به اندازه باشه هیچ ضرری نداره

بخور ولی کم بخور بخاطر سیب زمینی من‌ بخاطر قندم نمیخورم

بخور من از اول تا الان ۵_۶ باری خوردم فقط بامرغ درست کن مقوی تر شه

چون سنگین هست به خاطر سسش میگن کم بخورید

بخور عزیزم

بخور عزیزم. من تا الان دوبار درست کردم بارداری قبلی الویه نمیخوردم حالم بد نیکرد ولی این بار حالم خوب میکنه.

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی