اگه کالباس داره نخور و سسش خانگی نباشه
من این دو روزه هوس کردم و میخورم، هرچیزی زیادش خوب نیس تا وقتی به اندازه باشه هیچ ضرری نداره
بخور ولی کم بخور بخاطر سیب زمینی من بخاطر قندم نمیخورم
بخور من از اول تا الان ۵_۶ باری خوردم فقط بامرغ درست کن مقوی تر شه
چون سنگین هست به خاطر سسش میگن کم بخورید
بخور عزیزم
بخور عزیزم. من تا الان دوبار درست کردم بارداری قبلی الویه نمیخوردم حالم بد نیکرد ولی این بار حالم خوب میکنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.