۷ پاسخ

دختر دختر من گفت فقط تا ۳ماهگی دارو بخورن کولیک تا ۳ماهگی برطرف میشه
منم نمیدم مگر اینکه ببینم خیلی بپیچه به خودش

اگ دل درد نداره بهش نده دیگ

من دخترم هنوز نفخ میکنه بردم دکتر میگم کی تموم میشه میگه بده هر چهارساعت بده

چی میدی بهش و اینکه دکتر بردی؟دکتر چی برم یا بهداشتم میشه رف

اره تو ۳ماهگی کولیکشون تموم میشه بقیش بستگی به تغذیه خودت داره، گاهی اوقات بهش بده چون بضیاشون مثل پدی لاکت و کامی کالم، کلا سیستم ایمنی بدن قوی میکنع

من دو هفته هست نمیدم ،فقط اگه ببینم دل‌درد داره یا نفخ کرده اذیته بهش میدم

من خیلی وقته نمیدم کلا هروقت دلش درد میکرد قطره میدادم

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🩷🩷❤️ مامان فرشته ها🩷🩷❤️ ۴ ماهگی