ببر بچه رو غسل بده.بگو یکی کمکت کنه.حمام رو هم قشنگ گرم کن دم ظهر که هوا بهتره ببر
وقتی مرخص میشی و میای خونه باید بچه رو حموم بکنی دیگه مثل قدیم نیست که دکتر میگه ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد هم مادر هم بچه حموم بکنن
تو حموم نشور که .گرمترین قسمت خونتون یه لگن بزارید یکی هم آب بریزه روش همونجوری آروم بشورید
۷روزگی ام که نافش افتاد میتونی ببریش
والا من روز دوم ک اومدیم از بیمارستان رفتم
ما همون که میارین خونه میبریم
من پسرمو نبردم
من بعد از بیست روز بچه اولم رو بردم حمام، بیمارستان بودیم....
اگر الان آمادگی نداری نبر
ما میبریم حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.