۴ پاسخ

هیچی.فقط سونو

یک چیزی که من دیدم تقریبا اوکی بود موهای دست وپا بود اگه موهات زیاد و ضخیم شدن پسر اگه کم رشد و نازک شدن دختر
البته همه این ها احتمال هست
الهی خدا بهترینش برات بخواد

احتمالا دختره

ضربان قلب هم اگر تا ۱۲۰باشه پسره بالای ۱۲۰دختر اینو یکی بهم گفت که درست بود

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا و مهیلا مامان محمدرضا و مهیلا ۴ سالگی
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد