۹ پاسخ

منم هنوز نرفتم سونو رشد

من ۳۱هفته ۱روز رفتم

من دکتر نوشته بود برام اخر های ۲۸ هفته رفتم قبول کرد گفت نمیخاد دیگه

منم سی هفته میحوام برم

تو همین چن روز باید بری

معمولا تو ۳۰ هفته دکتر میگه سونو رشد برید الان شما تو هفته ۳۲ هستید دیگه باید این هفته برید

من ۳۱ هفته رفتم ۱۵۰۰ بود دکترم گفت دو هفته دیگ تکرار کن وزنش کمه ۳۳ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود شمام همون ۳۲ هفته بری بهتره

الان 32 هفته ای.یعنی.31 هفته ات تموم شده و یک روزه ک رفتی توی 32 هفته

من ۳۰هفته و ۶روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان درسا و دایار مامان درسا و دایار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد