خانما از چند هفته ویار شروع میشه ؟؟

۵ پاسخ

من ندارم

برا من از شنبه شروع شده هر چی میخورم میمونه سر دلم همش دلم میخواد یه چی بخورم ولی بعدش حالم بده

من از ۶هفته کامل حالت تهوع هام شروع شد تا الان که خداکنه زود تموم بشه

بستگی دارع من سر بچه اولم از روزیک لقاح گرفته بود حالم بد شد و نفهمیده بودم باردارم همش بالا میاوردم سر این یکی فقط یه باز بالا اوردم ولی همش حالت تهوع شدید دارم ولی یه بار بالا اوردم

واسه من از ۸.۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته دهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانا و هاکان مامان هانا و هاکان هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی