برای هر شخص متفاوت
من کلا ویار نداشتم فقط همون ده هفته اینا از بوی یخچالمون بدم میومد که بعدم خوب شد
برای هر فردی فرق میکنه
یکی ویار داره یکی نداره
ربطیم به جنسیت ندارع
من به شدت ویار داشتم یکی میگفت دختره یکی میگفت پسره دوتا بچهام دختر بودن تاهنوزم دخترم کسه سالش شده هنوز ویارم رو مرغ مونده هرچی مرغ باشه بخورم یا حتی بو کنم حالم بدمیشه
زنداداشمم اصلا ویار ندارع بچه اونم دختره
منکه هیج علائمی ندارم
اینجا قراره مامانایی ک هم هفته همین اینجا باشن
https://rubika.ir/joing/BAGBGHFBD0FNFKXGRXSJJIREKEJTUMPR
من از دیروز تهوع گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.