خانما از هفته چندم ویار شروع میشه

۷ پاسخ

برای هر شخص متفاوت

من کلا ویار نداشتم فقط همون ده هفته اینا از بوی یخچالمون بدم میومد که بعدم خوب شد

برای هر فردی فرق می‌کنه
یکی ویار داره یکی نداره
ربطیم به جنسیت ندارع
من به شدت ویار داشتم یکی می‌گفت دختره یکی می‌گفت پسره دوتا بچهام دختر بودن تاهنوزم دخترم ک‌سه سالش شده هنوز ویارم رو مرغ مونده هرچی مرغ باشه بخورم یا حتی بو کنم حالم بدمیشه
زنداداشمم اصلا ویار ندارع بچه اونم دختره

منکه هیج علائمی ندارم

اینجا قراره مامانایی ک هم هفته همین اینجا باشن

https://rubika.ir/joing/BAGBGHFBD0FNFKXGRXSJJIREKEJTUMPR

من از دیروز تهوع گرفتم

سوال های مرتبط

مامان خیار🥒 مامان خیار🥒 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد