ویار از هفته چندم شروع میشه؟
علائمش چطوریه ؟

۸ پاسخ

من خفیف بوها رو بیشتر میفهمم
وهی دلم چیز خوشمزه میخواد😂😂😂(البته این مورد از مجردیم باهامه)

از خودتو دنیا بدت میاد

من از هفته ۴شروع شد🥴🥴🥴

ویار تو هر بدن متفاوته بعضیا دارن تا چند ماه بعضیا هم بدنشون با هورمون بارداری راحت کنار میاد و اصلا علائم و ویار ندارن

ویار خودش علائمه😂 از بی حالی و خواب آلودگی شروع میشه هی تو طول روز اولش خواب آدم میاد هر چی جلو تر میره بدتره من الان از ۷و۸ صبح معده دردم تا ۱۰و۱۲ شب🤦‍♀️

بعضی‌ها دارن بعضی‌ها ندارن من معده درد حالت تهوع دارم یجوریم کلن بعضی اوقات خوبم باز شروع میشه🧚‍♀️🫰

برا هر کسی فرق میکنه
من از هفته ۶شروع شد هنوزم هست

من که هنوز ندارم نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته دهم بارداری