من خفیف بوها رو بیشتر میفهمم
وهی دلم چیز خوشمزه میخواد😂😂😂(البته این مورد از مجردیم باهامه)
از خودتو دنیا بدت میاد
من از هفته ۴شروع شد🥴🥴🥴
ویار تو هر بدن متفاوته بعضیا دارن تا چند ماه بعضیا هم بدنشون با هورمون بارداری راحت کنار میاد و اصلا علائم و ویار ندارن
ویار خودش علائمه😂 از بی حالی و خواب آلودگی شروع میشه هی تو طول روز اولش خواب آدم میاد هر چی جلو تر میره بدتره من الان از ۷و۸ صبح معده دردم تا ۱۰و۱۲ شب🤦♀️
بعضیها دارن بعضیها ندارن من معده درد حالت تهوع دارم یجوریم کلن بعضی اوقات خوبم باز شروع میشه🧚♀️🫰
برا هر کسی فرق میکنه
من از هفته ۶شروع شد هنوزم هست
من که هنوز ندارم نمیدونم والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.