خانوما ویار از چن هفته شروع میشه ؟؟

۱۱ پاسخ

هر بدنی فرق میکته بعضیا بنده محبوب خدان اصلا ویار ندارن تا آخرر😎😅 ولی من ویارام از ۸ هفته شروع شده بود

واس من ک از اول فقط خیار بود😂

من ۸هفته🤮

برای من قبل اینکه از تاریخ پریودیم بگزره حالت تهوع داشتم شاید تقریبا ۳ هفته بوده باشم و از ۵ هفته خیلی شدید شد

برای من از ۶ هفته شروع شد 😭😭همچنان ادامه داره

سر اولی از ۸ شروع شد سر دومی از ۵ هفته

من از ۷ شروع شد

شیش ۶

دیگ از این به بعده البته بستگی ب خودتم داره

از 5 معمولا

بدنا متفاوته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته دهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری