خانماازچه سنی برای بچه هاشیرخشک دومی دین؟

تصویر
۲ پاسخ

هروقت واکسن شش رو زدی

شماره ۱ برا بدو تولد تا ۶ ماهگیه
بعدش ۲ میدن

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷تودلیم💙 مامان عسلچه🩷تودلیم💙 ۱ سالگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان 🍀🍀🍀🍀 مامان 🍀🍀🍀🍀 ۱ سالگی