مامانا ۱۷هفته و ۴روز خوبه برم سونو؟؟

۷ پاسخ

من يك شنبه ميرم

گلم درخواست دادم قبول كن

اره عزیزم منم 17/4روز بود ک رفتم انومالی

من رفتم همین تایم نوشتی

به من که ۱۵ هفته بودم گفت سه هفته دیگه برو آنومالی اونم میشه ۱۸ هفته

اره خیلیا تو گهواره ۱۷ هفته ۳ یا ۴ روز رفتن همه چی نشون داده بچه بزرگ شده جنسیتش هم معلومه صدرصد

اگه میتونی صبر کن ۱۸ کامل شه بعد برو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری