اره من۳۲هفته عصب کشی کردم
سپاس از شما
عزیزم منم دندون درد داشتم برا درمان درد و عفونتش از چایی و نمک استفاده کردم خوب شدشماهم میتونی برا دردش اینکارو انجام بدی ی لیوان چایی و با دو قاشق نمک بهم بزن بعد باهاش قرقره کن هرچی عفونت و درد داری از بین میبره👌
وای منم گردوهای آخر با لثه ام خیلی درد میکنه گفتن مال بارداریه
با نامه دکترت ( متخصص زنان ) انجام میدن. من هفته ی قبل رفتم قبول نکردن گفتن در صورت درد شدید و تشخیص متخصص زنان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.