۵ پاسخ

اره من۳۲هفته عصب کشی کردم

سپاس از شما

عزیزم منم دندون درد داشتم برا درمان درد و عفونتش از چایی و نمک استفاده کردم خوب شدشماهم میتونی برا دردش اینکارو انجام بدی ی لیوان چایی و با دو قاشق نمک بهم بزن بعد باهاش قرقره کن هرچی عفونت و درد داری از بین میبره👌

وای منم گردوهای آخر با لثه ام خیلی درد می‌کنه گفتن مال بارداریه

با نامه دکترت ( متخصص زنان ) انجام میدن. من هفته ی قبل رفتم قبول نکردن گفتن در صورت درد شدید و تشخیص متخصص زنان

سوال های مرتبط