از امروز میخوام امیر از پوشک بگیرم برام راهنمایی کنین
۰

۶ پاسخ

فصل زمستان اصلا موقع خوبی برایه گرفتن پوشک نیست فقط تابستان

هم الان زوده هم فصلش نیست بمون بعد عید

زوده اخه چه عجله ای دارن

هنوز زوده اخه

منم دارم میگیرم

از الان؟؟؟؟

سوال های مرتبط