تخم مرغ چجوری تو فرنی بزنم نبنده

۲ پاسخ

فقط زرده رو بریز و تند تند رو شعله گاز هم بزن

فرنی رو میپزی وقتی یکم رقیق شد میزاری سرد بشه بد زرده تخم مرغ رو هم میزنی و به فرنی اضافه میکنی هم میزنی بد میزاری رو شعله هم‌میزنی تا بپزه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه،زینب🍓 مامان فاطمه،زینب🍓 ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی