ازچندماهگی دکترتشخیص میده سزارین یاطبیعی

۳ پاسخ

دوقلویی کلا سزارینه

اخرای ماه اگ بچه سرش پایین باشه میگن طبیعی اگه بچه بچرخه سزارین میشه

ماه آخر دیگه تشخیص میدن

سوال های مرتبط

مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد