۴ پاسخ

عزیزم از روروعک استفاده کردی ؟ پاهای بچت فرم نکرفت ؟

ایده خوبیه اما من منتظرم کامل راه بیافته فقط بندازمش بره ازبس جا ندارم پایینشم یه ترک خورده برا شش سال پیشه مال دخترم بوده😁

وای چ فکری نرگس
منم همینکارو کنم پس

چ خلاق

سوال های مرتبط

مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی
مامان لِناجون❤️ مامان لِناجون❤️ ۱ سالگی
مامان حلما خانومی❤️😘 مامان حلما خانومی❤️😘 ۱ سالگی
مامان 👑شاهان 👑 مامان 👑شاهان 👑 ۱ سالگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان عسلچه🩷تودلیم💙 مامان عسلچه🩷تودلیم💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی