خانما یه درد های خیلی خفیف زیر دلم حس میکنم
طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه

اگر مدت طولانی نیست ،گذراست بله طبیعیه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری