یه دفعه زیر دلم گرفته مث پریودی یه درد خفیف دارم طبیعیه 😩؟

۲ پاسخ

آره طبیعیه نترس استراحت کن اگه زیاد درد داری برو پیش متخصص بهت شیاف بده

یه سری سوالا انقدر تکرارین یه سرچ کنی کلی مشابهش نیاد جوابتو میگیری

سوال های مرتبط

مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری