۴ پاسخ

اره منم هفته ۱۲ هستم همینجوری میشم دراز بکش ب پهلو زیر کمرت نرم باشه بهتر میشی

نمیدونم میگن طبیعی

توی هفته ی شما بله طبیعیه.
اما هر وقت درد پریودی داری دراز بکش ترجیحا به پهلوی چپ.
کمرت هم نذار لخت بمونه.

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچم🌱🩷 مامان بچم🌱🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی