۹ پاسخ

عزیزم علائم پریودی هم داری؟؟

منم از غروب سمت تخمدان راستم درد میکنه انگار از داخل میسوزه ، نمیدونم چرا، نگرانم چیزی نشه

واسه منم هست

داره جا باز میکنه

سلام خوبی عزیزم چند وقت اقدام بودین

طبیعیه

بله..

اره .

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری