خانما درد خفیف و سنگینی واژن و رحم تخمدان طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره رحم داره حجم میگیره و خونرسانیش بیشتر میشه برا همونه

آره طبیعیه

من گاهی میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩵 مامان نخودچی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری