۴ پاسخ

طبیعیه گلم ولی اگر خیلی شدید هست واس اینکه خاطر خودتو جمع کنی برو سونو

دردای پریودی طبیعیه و هرازگاهی سراغ ادم میاد

وای منم دارم 😑😑😑 من گرفتگی شکمم دارم

عادیه عزیزم رابطه داشتی؟چون منم تو هفته شما بعد از هر بار رابطه درد دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری