بچه ها من یکمی درد پریودی خفیف میگیرم طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم دارم عزیزم درد پریودی میاد میره یبار کلن نیس یبار هس جوری فک‌میکنی الان پریود شدی

مامان آرتین چند روز قبل پریودی علائم داشتی ؟؟؟؟؟
من جلوگیرییم طبیعیه
فردا موعودمه حدود یه هفته سرگیجه و حالت تهوع دارم
اینقدر ترس دارم باردار باشم

بله گلم طبیعیه من سر دخترم تا یک ماه درد پریودی داشتم

عزیزم روز تخمک گذاری اقدام کردی؟

طبیعیه استراحت کن ولی

آره،منم دارم

سوال های مرتبط