الان دلدرد خفیف پریودی دارم مث سگ میترسم طبیعیه؟

۴ پاسخ

ببین وقتی درد داری به پهلوی چپ بخواب یه بالشت بزار بین پاهات اگه دردت اروم شد یعنی طبیعیه اگه نشد یعنی پیگیر بشی
همیشه این کارو بکن اروم میشه درد

عادیه منم الان دارم

طبیعیه عزیزم

اره عزیزم طبیعی لکه بینی که نداری؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷🐣🩷 مامان 🩷🐣🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری