اگه واقعا دردت شدیده و مثل پریودیه خب پاشو برو بیمارستان ستاری اورژانس بگو سونو هم احتمالا دارن
طبیعیه رحم داره باز میشه با برگ شدن جنین
احساس پریودی فکر نمیکنم مشکلی باشه ، اما درد ممتد بخصوص اگر لکه بینی داری نیاز به بررسی داره
نه طبیعی نیس
برو دکتر
دردی کهمثل پریودی باشه و خوب نشه طبیعی نیس اصلا
هفته شما طبیعیه دل درد و کمر درد ب شرط اینکه شدید نباشه با استراحت خوب بشه و خدای نکرده لکه بینی نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.