خانما دلدرد دارمممم طبیعیه؟؟؟ زیر شکمم مث پریودی گرفته ولم نمیکنه

۵ پاسخ

اگه واقعا دردت شدیده و مثل پریودیه خب پاشو برو بیمارستان ستاری اورژانس بگو سونو هم احتمالا دارن

طبیعیه رحم داره باز میشه با برگ شدن جنین

احساس پریودی فکر نمیکنم مشکلی باشه ، اما درد ممتد بخصوص اگر لکه بینی داری نیاز به بررسی داره

نه طبیعی نیس
برو دکتر

دردی که‌مثل پریودی باشه و خوب نشه طبیعی نیس اصلا

هفته شما طبیعیه دل درد و کمر درد ب شرط اینکه شدید نباشه با استراحت خوب بشه و خدای نکرده لکه بینی نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری