۴ پاسخ

واللع یادم میره ک حامله ام ۰

والله بعصی وقتا میگم‌نکن بچه تو شکمم‌نباشه البته میگن پسر اینطور


اون موقعه بارداریم دختر بود فرق می‌کرد سنگین بودم

منم مث تو فقط وقتی تکون میخوره یادم میوفته حامله ام 😄😅

برو خدا را شکر کن ،من که واقعا اذیتم وقتی بلند مبشم یک کشیدگی بدی زیر سکمم حس میکنم‌

سوال های مرتبط