سلام خانما آیا معجون در بارداری خوب است ؟؟؟

۳ پاسخ

نه خوب نیس آتیش سرخه ماهتم کمه خطر سقط داره

معجون بستنی طوری نیست ولی چیزهای دیگه نه گرمه

فکرکنم میگن که تو سه ماه اول نباید چیزای گرم خورد

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری